Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Щолокова Е$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Щолокова Е. М. 
Передача технологий как современная форма выхода предприятий на внешние рынки [Електронний ресурс] / Е. М. Щолокова, О. В. Горошко, Е. Н. Кадыгробова // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2012. - Вип. 24. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2012_24_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.058 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Щолокова Е. М. 
Современный кризис и экологическая альтернатива развития человека [Електронний ресурс] / Е. М. Щолокова, Е. В. Киниченко // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2012. - Вип. 24. - С. 117-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2012_24_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 454.688 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Щолокова Е. М. 
Особенности маркетинга на предприятиях электроэнергетики [Електронний ресурс] / Е. М. Щолокова, Е. И. Павленко // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2012. - Вип. 24. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2012_24_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.404 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Щолокова Е. М. 
Экодизайн как элемент экологической культуры [Електронний ресурс] / Е. М. Щолокова, М. Ю. Заволокина // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - Вип. 25. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2013_25_13
Рассмотрена экологическая культура общества как совокупность ценностей и взглядов человека на решение экологических проблем и их последствий. Проведен анализ экодизайна как формы проявления и практического применения концепции экологической культуры, разработаны направления дальнейших маркетинговых исследований по изучению экологических проблем.
Попередній перегляд:   Завантажити - 401.522 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Щолокова Е. М. 
Исследования гринвошинга в маркетинге [Електронний ресурс] / Е. М. Щолокова, В. В. Дивак // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - Вип. 26. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2013_26_18
Проанализированы на примере гринвошинга маркетинговая политика предприятий, ориентированная на продвижение и сбыт "экологически чистых" продуктов; разработаны маркетинговые мероприятия, направленные на защиту потребителей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 476.018 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Лыкин А. А. 
Рыночный подход к ценообразованию с ориентацией на спрос [Електронний ресурс] / А. А. Лыкин, Е. М. Щолокова // Вісник Приазовського державного технічного університету. - 2008. - № 18(1). - С. 301-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpdty_2008_18(1)__68
Рассмотрены вопросы рыночного формирования ценообразования, значимость оценки эластичности, неоднозначность подхода к использованию коэффициентов эластичности. Для усовершенствования методики определения цены с ориентацией на спрос предложены уточнения формул с целью усовершенствования ценовой политики предприятия.
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.213 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Лыкин А. А. 
Развитие диверсификации в ОАО "ММК им. Ильича" [Електронний ресурс] / А. А. Лыкин, Е. М. Щолокова // Вісник Приазовського державного технічного університету. - 2009. - № 19. - С. 335-337. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vprtu_2009_19_78
Рассмотрены вопросы диверсификации предприятия как часть общей стратегии развития бизнеса и эффективный способ снижения инвестиционных рисков. На примере ОАО "ММК им. Ильича" предложены менеджерские варианты диверсификационного развития. Одним из актуальных направлений предложены организация и развитие туризма на предприятии. Предложены основные направления развития туризма, планируемая организационная структура управления, задачи, вопросы финансирования сферы услуг.
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.371 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Щолокова Е. М. 
Нейромаркетинг как инновационный подход изучения спроса и инструмент создания бренда [Електронний ресурс] / Е. М. Щолокова, Е. В. Киниченко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2013. - Вип. 2(1). - С. 245-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2013_2(1)__40
Попередній перегляд:   Завантажити - 95.072 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського